Op reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rosa Elias - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rosa Elias - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: Rosa Elias

Blijf op de hoogte en volg Rosa

06 December 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hello mensen,

Ik had een plan om op reis te gaan naar Nieuw Zeeland, daar zit ik dan nu ook!
Mijn reis begon heerlijk met een vlucht van 36 uur, met een zwaar fijne 10 uur durende stop in Dubai waar ik me ongelooflijk verveeld heb. Eenmaal veilig geland heb ik de bus naar het centrum van Auckland gepakt, vanaf daar moest ik nog wel een halfuurt lopen naar het hostel met een dikke backpack op m' n rug en nog een tas op mijn buik in de stralende zon met veel te veel kleren aan. Bloedheet dus. In het hostel vertelde een vage vrouw die amper Engels kon dat mijn bed was ingepikt door iemand die zei dat ze Rosa heette, dus hop de taxi in naar een ander hostel die veel te ver van t centrum lag.
Gelukkig ging het daar wel weer goed en had een gezellig sfeertje alleen mijn kamergenootjes hebben geen woord tegen me gezegd, alleen dat het raam dicht mocht. Super aardig! Maar ik ben de dag erna maar naar een ander hostel gegaan aangezien ik morgen om 6:45 in het centrum de bus moet hebben! Ik heb een beetje door Auckland gewandeld en in de verte een prachtig eiland gezien en een Corona gedronken aan de haven. Ook nog wel gelachen aangezien een stel van 10 dronken oudere mensen me nog aanspraken en een Corona hebben gegeven. Dit hostel is wel een stuk gezelliger met veel leuke mensen!

Nou dat was zo ongeveer wat ik tot nu toe heb gedaan, vrij weinig, maar er komt meer! Als jullie dat nog willen lezen.

Kusjes Rosa

  • 06 December 2013 - 13:04

    Alex Meurs:

    Hoi Rosa,
    Leuk dat je goed aangekomen bent, geniet er maar eens lekker van daar in Nieuw Zeeland.
    Ik zal je samen met onze familie de komende tijd volgen op internet, en wij wensen jou nog een prettige tijd in Nieuw Zeeland toe

    gr Alex

  • 06 December 2013 - 13:04

    Helene:

    Hmm, corona is niet verkeerd, morgen een frisse heel vroege start van je kiwitrip.geniet van het mooie weer, hier hebben we een Sintstorm, heel hard! Achter de rug, dikke kus van je moes

  • 06 December 2013 - 19:52

    Martha:

    Hey zusje! Je hebt er altijd stel vervelende mensen tussen zitten. Dat is het voordeel van meerdere hostels gewoon de plek zoeken waar je je wel welkom voelt! Geniet ervan and have fun! Xx

  • 07 December 2013 - 13:37

    Peter:

    Fijn dat je de eerste (moeilijke) dagen zo goed bent doorgekomen. Trots op je. We volgen het weer in Auckland op de voet en je krijgt nog de hele week mooi weer!! Veel plezier in Flagstaff Hill, waar je nu (denk ik) zit. Hopelijk hoef je je niet te veel te haasten om de 23e in Wellington te kunnen zijn. XX

  • 07 December 2013 - 15:38

    Gerda:

    Hoi Rosa, In je uppie zo ver weg, dat is ook een hele onderneming!! Dan mag je je ook wel even tijd gunnen om te wennen en zoals je zus zegt, zoeken tot je de leukste plek gevonden hebt. Die zijn er een heleboel, dat heb ik iig wel van Jules begrepen. Het weer werkt al goed mee al is dat zonder rugzak op je rug ws wel wat aangenamer; maar het leven van een backpacker is soms ook bikkelen en zweten. Als je binnenkort al die mooie dingen gaat zien en van genieten heb je daar vast geen last meer van...Veel succes en heel veel plezier gewenst! xx Gerda

  • 16 December 2013 - 18:09

    Mia Hermus:

    Ha,die Rosa
    We hebben elkaar blijkbaar mis gelopen.....maar desondanks wil ik je een hele fijne reis toewensen ook namens Kees.
    Heb net je moeder op de koffie gehad.Ze kwam heerlijke erwtensoep brengen.Lief hé.
    Hier is alles o kee.m,n arm hapert nog een beetje,maar dat komt goed.
    Hoor Sud blaffen,er rijdt een ziekenauto over de Gestelsestraat,of....hij wil jou de groeten doen.
    Rosa,ga lekker genieten!!!! Ben wel een beetje jaloers.Staat op ons verlanglijstje.
    Veel liefs,kees en mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Rosa

Actief sinds 06 Dec. 2013
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 5633

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 11 Februari 2014

Op reis

Landen bezocht: